Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





vrijdag 11 november 2011

11-11-11


Vandaag naar de poppendokter in Norg om de poppen Anja, Jet, Wiesje en Puck op te halen. Ze waren klaar. Nou, de datum zal ik niet snel vergeten. Hier nog een oude foto met Jet zonder ogen (lagen in haar hoofd) en Wiesje met een plat hoofd en mismaakt haar. De Schilpadpop Anja is helemaal weer heel, echt niet te geloven, je ziet er niets meer van. Echt een kunstwerkje. Jet kan weer zien en Wiesje ziet er ook prachtig uit. Ik kan ze jullie nog niet laten zien, want de mevrouw die me hielp (de dokter :-) zelf was er niet, dus ik kon haar geen persoonlijk compliment geven) heeft ze helemaal dik ingepakt met noppenfolie. Omdat we volgende week zaterdag al gaan rijden, laat ik ze lekker ingepakt zitten. Wel jammer, maar dan hebben jullie de foto nog tegoed.