Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





vrijdag 10 juni 2011

50.000

Een klein stukje wandelen (bijv. met de hond)
en ik kom bij dit welbekende riviertje.
Ik had er van te voren helemaal geen erg in, maar vanavond zag ik het. De magische 5 aan het begin van de teller (helemaal onderaan rechts). Het was een vreemd gezicht. Het betekent 50.000 bezoekjes aan mijn blog! Wel iets om een klein beetje te vieren eigenlijk. Omdat ik natuurlijk niet kan weten wie de 50.000e bezoeker was, heb ik iets bedacht en ik hoop dat jullie het leuk vinden en mee doen! Schrijf in een paar regels een leuke reactie, dit keer per email. In de rechter kolom staat iets verder naar beneden "Mail me maar". Klik klik op die foto en stuur je reactie. Waarom je mijn blog volgt, of welk bericht je leuk vond, of waarom je van Zweden houdt. En er zijn vast nog wel meer redenen te bedenken waarom je het leuk vind juist die reactie te geven. Onder de inzendingen verloot ik 2x een dvd met de Zweedse film "As it is in heaven". Mocht je winnen en je hebt de film al, bedenken we iets anders. Ik kijk echt erg uit naar jullie mailtjes! Ik verloot de dvd's op 21 juni!