Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





dinsdag 21 juni 2011

En de winnaars zijn................



Vandaag is het de langste dag, 21 juni, de dag dat ik de verloting zou doen. Het midzomerfeest is hier altijd op vrijdag na deze dag, dus in dit geval op 24 juni. Vandaag deed het weer niet zo aan midsommar denken. Hadden we steeds erg prettig weer, en zelfs een vijf-daagse hittegolf met temperaturen rond de dertig graden, vandaag is het somber en regenachtig. Maar dat belette mij natuurlijk niet om alle namen van iedereen die gereageerd heeft op de verloting in de hoge hoed te doen. Ik heb Peter twee "lootjes" laten trekken en degenen die van mij de film toegestuurd krijgen zijn: Willy en Els. Ik heb hen al op de hoogte gebracht per e-mail en zal de film z.s.m. naar hen opsturen. Tegen de pechvogels zou ik willen zeggen: Als je een mooie film wilt zien die in het noorden van Zweden afspeelt, in de omgeving van Luleå, zorg dan dat je hem te zien krijgt. Hier kan je de trailer bekijken. En tegen de Zwedenliefhebbers: "Dit is een must als je een liefhebber van Zweden bent, Zweedser kan het niet." Alvast veel plezier met genieten! Enne ......... nogmaals iedereen bedankt voor de leuke reacties!