Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





dinsdag 25 mei 2010

Help!

Help, denken jullie alsjeblieft even mee?!! Ik heb al eerder een beroep op jullie gedaan, zoals bijv. ook met de vraag hoe je wakker kunt blijven tijdens lange(re) autoritten. Daarvan heb ik trouwens de tip van de Red Bull gebruikt. Ook heb ik de airco (die ik zomer en winter aan heb staan, omdat dat volgens div. garages het beste is, en ik inderdaad ook het hele jaar door droge ruiten heb aan de binnenkant) tijdens de rit hierheen vaak uitgezet en soms 5 minuten met een raampje open gereden, frisse lucht, dus zuurstof doet ook wonderen. Ik heb geen last gehad van neigingen om in slaap te vallen, dus alles bijelkaar heeft geholpen! Maar nu het volgende: we hebben een uitnodiging gekregen voor een feest omdat er iemand gaat studeren. Eerst naar Östersund naar het "Badhuspark" en vanaf 17:00 u buffet bij de familie thuis. Het gaat om Michell en hij is 16 jaar. Heel erg leuk, maar wat geef je zo'n jongen van zestien als cadeautje omdat hij gaat studeren???? Ik hoop op een leuk origineel idee van jullie! Denk alsjeblieft niet: "Dat doet een ander die dit leest wel", want als iedereen zo denkt (en vaak gaat dat zo) komt er niemand met zijn/haar idee. Het feest is op vrijdag 4 juni, dus volgende week vrijdag al. Niet te lang wachten dus. Alvast bedankt voor het meedenken en tot gauw...........