Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





donderdag 6 mei 2010

GIVEAWAY..........Voordeur..........kleur?

Op de foto van het huis, hier helemaal bovenaan, kun je de voordeur zien. De voordeur is donkerbruin gebeitst. Er zitten 3 stroken groen glas in, verticaal. De voordeur is aan een verfbeurtje toe. Niet omdat hij slecht is, maar omdat hij daar van op zal fleuren. Daarom dit idee............. Alsjeblieft, mailen jullie mij je idee over een kleur voor deze voordeur!!! In de beige-achtige kleur van het huis? Wit, zoals de lijsten van de ramen? Of juist iets knallends?! Stuur me een mailtje met je favoriete kleur en vertel me ook waarom deze kleur je het mooist lijkt. Degene met het voor ons meest aansprekende leukste idee, krijgt van mij uit Zweden een leuk nieuw Zweeds woonblad toegestuurd. Reageren kan tot 15 juni. Je kunt onder dit bericht reageren, maar als je het anoniem wilt kun je me mailen (zie link rechts). Op 15 juni maak ik onze keuze en de "winnaar" van het tijdschrift bekend en publiceer dan de winnende reactie, dus maak er wat leuks van! Succes en alvast bedankt voor je idee, ik kijk er erg naar uit.

Dit tijdschrift misschien (juli nummer) of een andere naar keuze.

p.s. op 12 mei...........misschien verloot ik wel 2 woonbladen, 1 voor het idee, en 1 voor de origineelste grappigste reactie.