Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





vrijdag 19 november 2010

De benen nemen ..............


Wel, misschien kunnen we toch rond 10 december weg. Het lijkt er inmiddels op dat Peter zijn been (prothese) voor die tijd klaar is. Als hij dan ook nog goed past en loopt………….. Er wordt in ieder geval hard aan gewerkt. Ook handig dat ik dan mijn afspraak met de kapper (Carina) in Hoting op de 16e dec. niet hoef te verzetten. Peter is klaar met lesgeven. Vandaag in de namiddag kwam er nog een cursist enthousiast aan de deur hier om te vertellen dat hij geslaagd was vandaag. Leuk is dat dan, vaak hoor je niets meer n.l. Ik krijg steeds meer zin om naar Zweden te gaan. Weet weer zat leuke dingen te doen daar. Peter is onlangs gevraagd door het Watersportverbond om plaats te nemen in de examencommissie voor TKN. Is leuk, dat kan hij ’s winters daar doen, examens maken. Dat is gemakkelijk tegenwoordig met internet, alles is zo eenvoudig te versturen. Hij zit ook al in een examencommissie voor “Reisvoorbereiding, Routering en Planning”, dat is voor mensen die een grote zeereis willen maken. Pittig examen. Maar nu nog even hier. Er zitten nog wat afspraken in de pen. Silvia komt de 30e (is een van mijn allerbeste vriendinnen). We gaan samen Drachten onveilig maken denk ik. Irma en Ronald komen. Kijk ik ook naar uit, ik hoop echt voor ze dat ze ook snel kunnen verhuizen naar hun droomhuis in Zweden. Morgen komt Gerard, zaterdag naar Teun en Joke in Oudesluis. Ze bakt pannenkoeken, dit beloofde ze ons in juni toen ze bij ons waren in Zweden. Ik vergeet volgens mij van alles, maar dat komt dan wel weer in een volgend berichtje.