Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





woensdag 27 augustus 2008

Bedankje en tot gauw


Het was erg leuk om dit dagboek bij te houden! Vooral omdat jullie me lieten merken dat het op prijs gesteld werd. Dus lieve allemaal: heel hartelijk bedankt voor je reactie, of die nu kwam via het gastenboek, e-mail, sms, telefoon, ik vond het erg leuk en het stimuleerde me om iedere dag iets te willen schrijven! We gaan nu weer naar huis. Zodra ik in de gelegenheid ben zal ik me nog even melden op deze weblog. Daarna zal er nog wel op geschreven worden, maar minder frequent natuurlijk. Volgend voorjaar wellicht weer meer. Morgenochtend om 08.00 u check ik voorlopig voor de laatste keer de mailboxen, daarna koppel ik de laptop af en gaat hij weer mee naar Nederland.

Nu ga ik dus even afsluiten. De auto is gepakt, het huis winterklaar en wij zijn er klaar voor om weer naar Nederland te gaan. Het zal fijn zijn mijn familie weer te zien en in Holland zullen we ons ook gelijk weer thuis voelen, net als hier. Ik wil onze buurvrouw Joke (die van de wol, het kaarden en van de geiten die 's zomers naast ons huis staan) enorm bedanken, omdat ze deze hele maand augustus ons huis (brievenbus en planten) heeft verzorgd!
Ik meld me nog even als we weer thuis zijn.