Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





woensdag 30 december 2015

Alweer de tijd tussen de jaren...


Kerstmis is voorbij en we zitten nu in de tijd die tussen
de jaren ligt, de tijd waarin een jaar wordt afgesloten en een
ander jaar klaar staat om te beginnen. De tijd waarin we denken
over wat is geweest en ons afvragen wat er gaat komen...




Rond kerst heb ik aardig wat e-mailtjes van bloglezers gekregen, wat ik erg leuk vond. Meestal juist rond deze tijd. Ook naar aanleiding van het door mij geschreven kerstverhaal natuurlijk. Het doet me goed dat het in goede aarde is gevallen. 
Volgend jaar gaat het verhaal in december weer verder. 
Ik heb de mailtjes erg op prijs gesteld, bedankt! Ook voor alle kerstkaarten!
Mocht je het verhaal niet gelezen hebben en toch nog nieuwsgierig zijn, dan kom je er door HIER te klikken.

Ik zag net in de statistieken van mijn Google account dat dit het 888e bericht is op mijn blog! Een mooi getal!

Ik wens jullie allemaal een heel gezellige en prettige jaarwisseling 
en heel veel goeds in het nieuwe jaar!

Gon