Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





zondag 13 december 2009

Rush haar jas

Deze hond is niet onze Rush, maar een foto van de internetsite van een dierenzaak. Als ik een foto heb van Rush met jas zal ik de foto daardoor vervangen. Rush had vanavond voor het eerst haar jas aan. Het is hier nu ook net onder nul, en ik dacht alvast te proberen haar te laten wennen. Het aandoen van de jas was absoluut geen probleem. Voorbeeldig was ze. Eenmaal aangelijnd wilde ze niet lopen. Door lieve enthousiaste woordjes ging ze schoorvoetend mee. Ze kwispelde veel, maar i.p.v. heel veel snuffelen en plassen (ze zet altijd enorm veel vaantjes) liep ze pal naast me, alsof ze straf had of zo. We waren al op het punt waar ik altijd omdraai om terug te gaan en ze had nog niet één plasje gedaan. Als ik stil bleef staan, deed zij dat ook en keek me alleen maar aan zo van: "Mag dat stomme ding uit, zo kan ik toch niet plassen!!!" In mijn ogen kan dat prima, maar ik heb de jas toch maar even uitgedaan omdat ze moeilijk met een volle blaas kan gaan slapen. De komende dagen doe ik de jas af en toe gewoon even een kwartiertje aan zonder dat ze uitgelaten wordt. Eerst maar wennen aan het dragen ervan. Ik hoop wel dat het goed gaat eer we in Zweden zijn. Wordt vervolgd.................