Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





woensdag 10 juli 2013

Hij stond er op



Peter stond er op, nou ja, vond het heel leuk om een foto van mij te maken achter de kloofmachine. Hij moest dan van hem op mijn blog komen. O.K., hier ben ik dan, helemaal achter op het erf aan de bosrand waar ik met mijn gezicht naar toe sta. Op deze blog kan ik helaas geen grotere foto's plaatsen en vind ze dan ook vaak niet goed uitkomen en ze lijken onscherp. Door te klikken op de foto kun je hem wel vergroot zien. De dikke stammen zijn inmiddels allemaal gekloofd en één houthok is daar alweer helemaal mee gevuld. Dat zou al genoeg zijn voor een winter. Nu zijn er nog dunnere stukken over en met een paar dagen zal het wel klaar zijn.
Het kloven en het vele bezoek maakten dat ik een achterstand heb met het bijhouden van de tuin, dus mijn handen jeuken om daar dan weer lekker mee aan de gang te gaan. En wat uitstapjes maken, ook daar heb ik veel zin in.
Peter heeft het speelhuisje gisteren en vandaag geverfd.
Dat was het enige gebouw(tje :-) dat nog moest. Nu zijn we van het verven wel weer zo'n jaar of tien af denk ik. Heel veel vrijstaande huizen in Zweden hebben een speelhuisje voor kinderen. Wij zetten 's winters alle tuinstoelen er in.

Groetjes!
p.s. Ik ben weer begonnen antwoord te geven op jullie reacties, nu dus op de reacties op het vorige bericht Voor een winter. Ze staan in één blokje onderaan omdat, wanneer ik bij elk afzonderlijk reageer, dit bijna niet te lezen is omdat het in een wit vak komt. Ik kan dit helaas niet veranderen in de instellingen. 
Sorry dat het er de laatste tijd bij in schoot om terug te reageren.