Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





woensdag 19 december 2012

Weer een...


Vandaag het vierde deel van het kerstverhaal 'Julotta'. Klik maar HIER.
A.s. zondag zal ik 's morgens vroeg het vijfde en laatste deel plaatsen. Zoals ik al eerder schreef, heeft Bernhard Nordh gekozen voor een 'open einde'. We kunnen dus naar hartelust fantaseren hoe het verhaal volgens ons verder af zou moeten lopen. Schrijf jouw einde van het verhaal en stuur het op tijd naar mij, zodat Peter en ik het mooiste kunnen uitkiezen. Dit mooie nieuwe einde van 'Julotta' plaats ik dan op tweede kerstdag. 
Uiterlijk inzenden vóór eerste kerstdag 13.00 uur naar gonnetje2@gmail.com
Veel succes!