Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





donderdag 20 augustus 2015

Toch nog zomer!



Klik


Dit is het weerbericht van gisteren, toen ik dit al meende te plaatsen. Eindelijk zomer in deze maand augustus. Was het voorjaar koud, waren juni en juli kil en nat, nu dan eindelijk mooi weer. En dat is al even zo hoor. Toen mijn oom en tante hier waren was het ook mooi weer. Dat kwam mooi uit.

Dit is ook de reden dat ik bijna niet achter de pc zit en waarom jullie het verhaal van Rushy haar tijdelijk ziek zijn en andere dingen nog steeds tegoed houden. De header heb ik aangepast na een bezoek met oom en tante aan Hällingsåfallet, de waterval die zich in een kloof stort en daarin weer verder gaat als rivier. Ik heb hem al vaak gezien, maar het blijft schitterend hem te bezoeken, verveelt nooit. In de header zie je op de eerste foto de rivier die aankomt en die plots naar beneden stort en de waterval veroorzaakt. Op de tweede foto zie je de regenboog in de nevel en op de derde de kloof waarin de waterval stort. Hieronder nog een betere foto van de waterval zelf.


Dus... tot later maar!

Gon