Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





dinsdag 30 maart 2010

Gewonnen!

Jullie geloven het niet, maar ik heb zelf één van de drie te winnen boeken van Minna gewonnen. Ik had een reactie geschreven en een link naar haar blog op mijn blog gezet. Dit was de voorwaarde om kans te maken op het boek van (en geschreven door) Minna uit de provincie Skåne in Zweden. Mijn reactie is uit de 326 reacties gekozen, samen met twee anderen. Zie ook de reactie van Minna onder mijn vorige bericht. Ik ben echt heel erg blij met het boek en erg benieuwd ernaar. Ik hoop morgen met nog een blogbericht te kunnen komen voor wij ons storten op het inrichten van het appartement in Oosterwolde! Tot dan.

Tack så mycket för boken Minna!