Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





dinsdag 23 december 2008

Kaart van Sten & Mirja


Erg leuk om een kaart van Sten en Mirja te krijgen. Ik schreef altijd Stan, op z'n Engels, maar het moet dus met een e blijkt nu, dus Sten! Maar goed enorm leuk vind ik het die kaart en leve de postcode! Ik weet niet of de kaart anders aangekomen zou zijn.
Ik hoop dat het een goeie kerst wordt, want mijn vader ligt sinds gisteravond in het ziekenhuis. Eerst in de VU aan de monitor ivm heftige hartritmestoornissen, vandaag overgebracht naar het Spaarne in Hoofddorp. Ze missen een stuk long op de foto's. Wellicht ingeklapt. Morgen gaan ze naar binnen met een camera. Ziet hij erg tegenop. Hij is al zo benauwd van die CODP (longemfyceem). Ik hoop dat ze hem een roesje geven. Ben wel uit mijn doen hierdoor.