Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





zondag 17 mei 2009

Wat een prachtige dag!



Lekker in de tuin

De katjes zijn hier nu zo ver
De tweede foto kennen we nog, die heb ik al eens gepubliceerd op maandag 11 mei. Het was toen wel aardig weer, maar wisselend bewolkt en wat wind. De bovenste is van dezelfde plaats genomen aan de rivier hier achter het huis, maar dan vandaag met 21 graden in de schaduw, windstil en strakblauwe lucht. We hebben het er lekker van genomen natuurlijk, de hele dag buiten met z'n 3-en, Rushy vond het ook heerlijk. Alles buiten, koffie, 's middags eten, 's avonds eten, lekker lezen. Nu dan voldaan binnen. We zijn erg tevreden over het weer dat we de afgelopen twee weken hadden hier. Maar als ik naar de voorspellingen kijk, wordt ik niet vrolijk, juist daarom ook lekker genoten vandaag! Ik heb deze wijsheid hiervan
http://www.meteogroup.se/se/hem/vaeder/vaerlden/kontinentalt_vaeder.html en dan in de onderste balk klikken op "regnfält". Ik weet niet hoe lang de link werkt, maar het zijn de regenverwachtingen voor de komende twee weken. Daar wordt je niet blij van, niet in Nederland en niet in Zweden. Maar goed, het zijn maar computer- berekeningen, laten we hopen dat het wat minder negatief uitpakt dan dat het nu lijkt.
De berken zijn nu praktisch in het blad. Dat is natuurlijk hard gegaan vandaag. Het gras is ook enorm gegroeid. Dat wordt maaien volgende week, maar dan moet het wel even droog zijn!
We zullen zien................