Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





dinsdag 5 mei 2009

Rushy en Lapland

Peter & Rushy op de bank met grand foulard

Rushy kijkt me zo aan van: "Ik weet dat het eigenlijk niet mag."

Tja, die Rushy vind het ook hier allemaal leuk. We vragen ons af waarom we nog een tweede mand hebben gekocht voor haar om hier in Gafsele te laten staan, ze ligt er nauwelijks in. Thuis in Holland hebben we geen bank en dus kan Rushy er niet op liggen en ook daardoor weten wij niet dat zij dit kennelijk bij haar vorige baas wel mocht. Het gevolg is dat wij vorig jaar een nieuwe bank kochten hier en dat deze direct in beslag genomen werd door Madame. Gelukkig had ik hier nog een Grand Foulard liggen, hij is wel oranje/rood. Vorig jaar meegenomen omdat ik er thuis toch niets mee deed en dacht: "misschien is hij daar nog eens handig." Nou dat is hij nu dus. Gelijk op de bank gelegd. Nu is het niet erg dat Rushy op de bank gaat. Deze reis hebben we een manou stoel, die we kregen van een kennis, meegenomen. We hebben mooie nieuwe stof om het kussen gedaan. Leve de fleecedekentjes die ik bij me had. Een fleece- dekentje ligt nu op de manou stoel omdat Rushy vindt dat ze hier 's nachts op mag slapen. Als ik dan langs kom als ze in de stoel of op de bank ligt, kijkt ze me schuldig aan met een scheve kop die ze weg lijkt te draaien. Maar liggen blijft ze wel. We zien inmiddels dus helemaal niets van onze bank en onze stoel. Maar goed, ze was het waarschijnlijk gewend en zo. Met dekentje/grand foulard erop vinden we het niet erg.

Oh, en het elandengehakt was erg lekker!

Morgen meer over Rushy hier.