Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





vrijdag 1 januari 2010

Nieuwjaarsduik en Paul de Leeuw

Vrijdagavond, 22:16 u, -12°C, bewolkt
Vandaag een heerlijk rustige dag. Besloten om een nieuwjaarsduik te nemen in.........het bad. Het bad hebben we nog niet gebruikt. Voor Peter is het niks, een bad. Hij komt er wel in, maar niet uit. Levensgevaarlijk. Ik ben niet iemand die vaak in bad gaat, ik douche gewoon altijd. Maar vandaag heb ik het bad nog eens lekker extra schoongemaakt (het was wel schoon achtergelaten door de vorige bewoners), want je wilt dat dan toch. Dan ga ik daar zometeen eens even lekker in zitten. Soms doe ik dat dan wel eens en neem een maskertje en lekker spul in het water. Vanavond hebben we Paul de Leeuw van gisteravond gekeken op deze laptop. Wat is dat dan toch handig en leuk. Morgen gaan we naar Yvonne Hägglund en familie in Ås nabij Östersund, ca. 150 km heen en 150 km terug. We willen weer om 15.00 uur of 15.30 uur terug zijn, dus op tijd op, anders is het de moeite niet. Daarom ga ik nu afsluiten en in bad, zal morgen verslag doen van de dag.