Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





maandag 11 januari 2010

Kaarten

Maandagavond, 21:25 u, -5°C, windstil, beetje dampig.
Ik wil maar eens beginnen iedereen die eraan gedacht heeft haar/zijn/hun kerstkaart naar hier in Zweden te sturen of voor ons vertrek naar de postbus in Nederland te sturen, hartelijk te bedanken! Het was erg leuk hier elke dag naar de brievenbus te lopen en steeds met post terug te komen. Des te meer voelt het hier ook echt als een thuis. Ik heb trouwens een leuk ding hier aan de muur hangen, dat kocht ik ooit eens in California, Silvia zal dat nog wel weten. Ik was daar toen met haar een maand op vakantie in 1998 en zo ziet dat er uit:


en zo is het!

Verder niet zoveel te vertellen vandaag. Dat kan ook niet iedere dag natuurlijk. Vandaag alle deuren beneden geschilderd. Opgeknapt. Het stinkt wel. Ik zou zeggen: tot eerdaags als ik weer wat te vertellen heb.