Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





woensdag 20 augustus 2008

Paddenstoelen







Het heeft afgelopen week af en toe flink geregend. Er waren ook erg mooie dagen. In ieder geval heeft dit geresulteerd in paddenstoelen in de tuin. Bovenstaande paddenstoelen heb ik vandaag gefotografeerd en staan niet verder dan een paar meter van het huis. Vooral de bovenste zijn enorm groot! Die op de onderste twee foto's zijn "aardappelbovisten". Zouden in Nederland ook al paddenstoelen verschijnen, daar is het toch ook geregeld nat de laatste tijd. Augustus is niet al te geweldig in NW Europa. Wie weet hoe mooi september wordt. Ik vind het altijd zo'n heerlijke aparte sfeer als je in het najaar mooi weer hebt. Herfst is ook een prachtig seizoen! T/m zondag (verder kan ik het nog niet zien) wordt het hier in ieder geval mooi weer. Alleen vrijdagmiddag misschien wat regen. Dat is niet zo erg, want 's avonds komen alle buren (als het goed is), dus een beetje voorbereiden. Ik hoop dat we genoeg zetels hebben. Ik denk het wel, als ik de tuinmeubelen meereken. Vind het wel een beetje eng hoor! Ik zal er verslag van doen. Ik weet niet of dat vrijdagavond al wordt. Het ligt eraan hoe laat het wordt en of ik er dan nog zin in heb. Ik hoop dat ik niet vergeet een paar foto's te maken met de camcorder. Tja, en dan duurt het nog een week en dan staan we alweer op het punt om terug te gaan naar Nederland. Het plan is om donderdagochtend 28 augustus hier te vertrekken. We gaan het lekker weer in drie dagen doen, dus waarschijnlijk zaterdagavond thuis. Zondag mooi een dag om een beetje bij te komen en tassen uit te pakken. Dan zullen er vanaf maandag weer heel andere dingen op de agenda staan!
Eigenlijk heb ik het hier nu nog best naar mijn zin en zou nog wel wat langer willen blijven. Maar dan kan dus niet. Het zal wel weer even duren voordat we hier dan weer zijn.