Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





zondag 30 november 2014

En aan wie geef ik ze weg, kijk maar snel...

  1. Marguerite
  2. Els
  3. Antoinette
  4. Irene
  5. Esther
  6. Marissa
  7. Soraya
  8. Marga (Het is zoals het is)
  9. Jeanette
  10. Gea
  11. Sandra K.
  12. Johan & Gerda
  13. Conny's quilts
  14. Marga (Blauw)
  15. Marijke W.
  16. Enneke
  17. Ana H.
  18. Cisca
  19. Sandra M.
  20. Corry
  21. Shorty
  22. Willy
  23. Quibi
  24. Bea
  25. Mien M.

Op 22 november j.l. (klik) schreef ik dat ik twee tijdschriften zou verloten, Julmagasin.
Dit zijn de namen van degenen die gereageerd hebben. Enkelen hebben via email gereageerd omdat het niet ging via het formulier onder het bericht. Inmiddels kunnen er nog minder mensen reageren, ook bij Peter en ook bij andere bloggers. We hopen dat Blogger snel met een oplossing komt c.q. het probleem oplost. Maar probeer gerust te reageren, misschien kan jij het wel of is het inmiddels opgelost. Mailen kan ook, zie rechter kolom onder Contact.


Voor de trekking heb ik deze keer niet de hoge hoed genomen, maar de computer het werk laten doen.
Twee tijdschriften te verloten, dus twee maal de nrs. 1 t/m 25 ingevoerd.
De twee tijdschrijften gaan naar nr. 15 - Marijke W. en nr. 19 - Sandra M.
Marijke en Sandra, willen jullie je adres mailen naar gonnetje2@gmail.com zodat ik jullie het tijdschrift kan sturen? Alvast veel plezier ermee!

 Gon