Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





zaterdag 22 november 2014

Ik geef iets weg, dus kijk maar snel...




Ik had hem al voor mezelf gekocht en kreeg in ene zin er nog maar eens twee bij te kopen om weg te geven. Elk jaar brengt Allers weer het leuke Julmagasin uit. 
Je weet het... JUL = kerst! 
Dus een heel leuk blad met allerlei ideeën voor kerst. In het midden van het blad beschrijvingen en recepten. 

Krijg je er ook zin in? Het enige wat je hoeft te doen is hieronder een reactie plaatsen. Op 30 november - 1e advent, verloot ik de twee tijdschriften. Dan is er nog voldoende tijd voor kerst om er iets mee te kunnen doen.
Het geldt niet voor volgers in Zweden :-).

Heb je trouwens al gelezen op Peter zijn nieuwe blog Captain F.L.Woodleg (klik)?


Gon


p.s. Inmiddels heb ik van verschillende lezers begrepen dat reageren niet mogelijk is. Dus sommigen kunnen wel en sommigen niet reageren. Wanneer je niet kunt reageren mag je me een e-mail sturen: gonnetje2@gmail.com.