Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





donderdag 27 januari 2011

Het kan vriezen en 't kan dooien

Het was gisteren min 25 graden om deze tijd. Twaalf uur later was het rond nul. En het waait stevig uit het Zuidwesten. Best een vreemde gewaarwording, wanneer ik de hond uitlaat en mijn ogen dicht zou doen is het net of ik in Nederland loop. Met Rush op weg gegaan met de spark en na een paar minuten lagen mijn hoofdband en handschoenen al in het mandje. Morgen wordt het plus twee of drie graden. Ben benieuwd of het "buitengordijn" er nu af zal vallen, misschien wel de hele plak van het dak. Nou dat zal je wel horen denk ik. Morgen ga ik weer met een nieuw projekt aan de gang.............lamp nummer twee :-) Voor nu eerst nog even een nieuw recept op Kokkerellen, het heet Rotfruktsgratäng.