Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





maandag 14 september 2009

Aan het woord

Lieve Rushy
Ik mocht ook even wat van het vrouwtje zeggen op haar blog. Dus bij deze: Ik geloof dat ik deze auto NOG leuker vind dan de Ford Transit bus. Lekker achterin met het vrouwtje op een luxe deken! Ik kan ook goed naar buiten kijken! Kan mij het schelen dat het een oude Volvo is. Als het maar rijdt! Gisteren waren er geloof ik wel problemen met de remmen, maar Tomas heeft dat verholpen. Ik hoorde ze over een lekkende slang, iets met remvloeistof waar druk mee opgevoerd moet worden om te remmen of zo. Ze zijn wel blij dat de remmen het nu goed doen geloof ik zeker te weten. Nou daaaaaaaaag, zit over mij maar niet in, ik heb het prima naar mijn zin, dat zien jullie zeker wel!