Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





woensdag 4 mei 2011

Op en neer

Beetje een onwerkelijke tijd. Mijn moeder was erg slecht. Kreeg na de maagbloeding en al het overgeven alleen maar vocht. Na twee dagen een beetje vloeibaar voedsel. Na weer twee dagen een boterham. Ze zit overdag weer een paar uurtjes in de rolstoel. Klaagt constant dat ze zo moe is. Ik schrijf dit toch even, omdat ik een aantal mailtjes kreeg met de vraag hoe het nu gaat. Logisch na het laatste berichtje, vooral omdat ik niet meer schreef. Het kost veel energie. Ik ben erg moe. Het proberen je voor te bereiden dat ze zal overlijden en ook de ritten breken je op. Dat geeft allemaal helemaal niet, maar het gaat zo op en neer. Je bent blij dat het beter gaat omdat je haar het beste wenst. Maar beter wordt het toch nooit, dat kan niet meer. Tien jaar Alzheimer en lichamelijke gebreken maken haar tot een intens zielig, intens lief, groot ziek "kind".