Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





dinsdag 24 mei 2011

Bijzondere foto


Deze foto vind ik zo bijzonder dat ik het niet kon laten hem hier te plaatsen. Afgelopen week kreeg ik twee maal eenzelfde powerpointpresentatie toe- gestuurd. De presentatie begint met deze foto en ik vind hem echt zo onwijs mooi. De zwerver met het bekertje voor zich waar waarschijnlijk geld in moet. De brokjes die door voorbijgangers zijn neergelegd voor de hond die in innige omarming van zijn slapende baas slaapt. Vrienden voor het leven, dat zullen het zijn!
Binnenkort een verhaal over mijn eigen hond, een verhaal dat ik nog niet verteld heb.