Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





zaterdag 15 september 2012

Nog even mijmeren...

Ik was nog even naar het meer hier tegenover gelopen in de namiddag. Het was aardig weer geweest, maar inmiddels was het aan het betrekken.
Ik heb daar nog even zitten te genieten op een provisorisch bankje van twee boomstronken en een balk. Ik kon het niet laten wat foto's in de rondte te maken, nou ja, van links naar rechts. Ze zijn van een andere plek genomen dan de foto's van Jämmervattnet een midzomer lang op m'n FOTOBLOG. Toen maakte ik de foto's naar het noorden, daar was de zon immers rond middernacht. 
Nu gaat de zon natuurlijk weer in het westen onder.
Alle foto's die ik vanmiddag vanaf het bankje maakte, staan in groter formaat HIER.

 
De bermen zijn voor de laatste keer gemaaid deze week en de sneeuwstokken zijn alvast neergezet. Ja, het is herfst en voor je het weet zitten we in de winter. Weet je dat ik dat helemaal niet erg vind? Ik vind het hier geweldig in de winter. Kou bestaat niet, verkeerde kleding wel. Landschappelijk leef je echt in een sprookje. En dan het licht. Het licht is hier trouwens het hele jaar bijzonder, steeds weer op een andere manier. Ik zag trouwens het noorderlicht al begin van deze maand, zo rond middernacht. En dan al die sterren, nog nooit zag ik zoveel sterren. Je kunt soms zelfs de melkweg zien. Ja, ook naar de winter kijk ik uit. Zoals ik laatst al schreef, houd ik van alle seizoenen!