Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





dinsdag 1 juli 2014

Even slikken


We hebben nu dan eens een paar lekkere dagen gehad wat het weer betreft. Afgelopen weekend was het ook lekker weer, in elk geval konden we aldoor buiten zijn en toen het bezoek kwam voor mijn verjaardag konden we ook lekker buiten zitten. Mijn verjaardag, tja, het eerste cijfer van mijn leeftijd is ook gewijzigd, dat is altijd wel even slikken. 
Het was in elk geval een erg gezellige dag met bezoek, zelfs onverwacht bezoek. Hoe leuk is dat!

klikklik

Qua bloemenpracht is dit de mooiste tijd van het jaar. Ik vind het dan ook altijd jammer als mensen hier pas in augustus komen. Het meeste is dan uitgebloeid. Vanaf midzomer in juni en de maand juli, dan is hier een explosie van bloemen. Voor midzomer zijn er ook wel wat bloemen, maar de explosie is na midzomer.
Een grote variëteit ook. Teveel om op te noemen welke wilde planten hier dan bloeien. 


Nu is het ook de tijd van de wilde margrieten, de spiegeleitjes :-). Deze staan bij het gastenhuisje. Ze komen vanzelf op, gratis en voor niks. Ze bloeien altijd erg lang!


En dit is in de berm langs de weg. Later komen er ook nog andere bloemen bij, zoals bijvoorbeeld boerenwormkruid en andere.


Zo ziet het er momenteel uit langs de E45, een tweebaansweg.

Het etui van Ana

Vlak voor het weekend kreeg ik ook nog een cadeautje in de brievenbus. Dit pakje was niet voor mijn verjaardag, er was een andere aanleiding voor. Dat kun je bij Ana lezen door HIER te klikken.
Ze heeft de stof voor het etui zelf bedrukt. Het is paars gevoerd en de rits heeft ze met langwerpige kraaltjes afgezet. Nogmaals bedankt Ana!

Gon