Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





zondag 13 november 2011

Oproepje... HELP!

Ik wil even jullie hulp inroepen.
Bij het zien van mijn poppen op de bank, moest iemand denken aan een serie, die in het begin van de jaren tachtig op de Nederlandse televisie te zien was. Noch hij en ik, noch twee bekenden die heel veel over Zweden weten, kunnen achter de naam van deze serie komen. Wie weet is er onder de lezers iemand die ons kan helpen. Het speelde in een alleenstaand huis op een Zweeds eiland. In het huis waren vreemde gebeurtenissen aan de gang. Er was onder andere een kamer waar een aantal poppen op een schommelstoel zat. Deze poppen gingen spontaan wenen. Het plot was dat men trachtte de bewoonster gek te maken. Wij wachten in spanning af en voor degene die voor ons het juiste antwoord heeft, heb ik een leuke verrassing. Je kunt hieronder een reactie geven, maar je mag me ook mailen, de link vind je in de rechter kolom. Bij meerdere goede oplossingen verloot ik het presentje. Tijd tot donderdagavond a.s., zodat ik het presentje voor ons vertrek, vrijdag nog op de post kan doen. Tja, ik blijf optimistisch.
Inmiddels hebben we de oplossing ontvangen van Tineke, zie hieronder bij de reacties.


GJN