Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





donderdag 31 juli 2008

Morgen weg


Ja, dan is het zover, morgenochtend vertrekken we naar Zweden voor een paar weken. Het is vandaag wel erg warm om de boel voor te bereiden zeg. Heb er veel zin in. We slapen morgenavond op het eiland Funen (Fyn) in Denemarken, vlak voor de brug naar het volgende eiland. De volgende dag slapen we net onder Stockholm. Het wordt weer een mooie rit. Omdat het aantal kilometers de 2e dag het kleinst is, gaan we niet schuin oversteken van Malmo naar Stockholm, maar nemen de weg langs de zuid- en oostkust. Dat lijkt ons erg mooi en per slot van rekening zijn we op vakantie om te genieten. De auto is al grotendeels ingepakt. O.a. wat bier en wijn. Dat is daar veel duurder. We willen de buren uitnodigen om kennis te maken, dus dan zal er wel wat gedronken worden. Hoop dat het een leuke avond wordt. Dus alleen de kleren hoef ik nog maar in te pakken en de toilettassen. Ik meld me weer als we er zijn. Onder voorbehoud natuurlijk, want ik weet nog niet of ik gemakkelijk de verbinding kan maken in huis.